ultraløb 2019

Personlige Rekorder:

  • 6 timers 2018 (73,292)
  • 12 timers 2017 (119,92)
  • 24 timers 2019 (171,071)
  • 50 km 2019 (4.24.00)
  • 100 km 2019 (9.09.51)
mine ultraløb
  1. Grenå 6 timers 2016 November (71,985)
  2. 24 timer ved havet 2017 Juni (119,92)
  3. Grenå 6 timer 2017 November (56,088)
  4. 24 timer ved havet 2018 Juni (111,272)
  5. Viborg 100 km 2018 August (9.18.20)
  6. Grenå 6 timers 2018 November (73,292)
  7. 24 timer ved havet 2019 Juni (171,071)
  8. Bygholm Sø Ultra 50 KM 2019 Juli (4.24.00)
  9. DM 100 KM Viborg 2019 August (9.09.51)

Ultra Løb:

  • Du kan mere end du tror.
  • Kend din krop helt ind til livet.
  • Spis rigtigt.
  • Sov godt.
  • Planlæg dit løb.
  • Træn masser af kilometer.

Målet

For mig handler det ikke om at løbe mange ultraløb, men at jeg vil sætte mig op til de forskellige løb med en målsætning om at forbedre/optimere/udvikle mig hvergang. Tempoet bliver hårdere og hårdere at holde fordi kroppen bliver ældre og ældre istedet vil jeg prøve at arbejde med det psykiske og holde tempoet som er planlagt og det vil nok resultere i at mine ultra vil blive længere og længere hvis jeg har ultra genet i mig.

Mit mål er stadig at løbe ca. 8-12 marathonløb om året, som en del af træningen til de ca. 3 ultraløb om året.

Ultraløb handler meget om det mentale.

Ultra Marathon er der forskellige forberedelser til om det er 6 timer eller 6 dage. 6-12-24 timer 100 miles og 100 km minder meget om hinanden…det handler om at gøre det simpelt og her er det bare koffein, sukker, salt, protein og vand der skal ned i sækken og så lidt som muligt.

Udenlandske Marathons

Ultra Marathon løb